Shafiq & Rahayu

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

My Iman Shafiyah

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Aishah Sofia

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Wednesday 10 August 2011

Tentang

Assalamualaikum....
Baru leh update blog ni hari ni sebab aku baru lik dari hospital serdang.. hari ni aku wat fisiotrapi.. baru treatment yang ke 2... mula2nya nurse tu letak hot blanket kat belakang aku..pastu dia letak satu alat yang menyalurkan karen (letrik ler.. cumenya xpakai direct letrik tp tenaga letrik dari bateri je pun).. tapi trasa sangat2... ia seolah2 menarik tulang belakang ni.. huh, sakit.. so, next treatment aku bile? ooo.. 5hb September.. pas raya eh..

hmm... nak citer plak pasal semalam.. malam tadi berbuka di umah PCD (Pakcik Din) aku yang terletak di TTDI.. nak buleh sampai umah dia, huh..jalan jem giler... stuck lama dalam jem.. so, xsempat berbuke di rumahnya tapi di dalam kereta daa.. betul2 depan bangunan Media Prima (TV3) tu dah masuk waktu.. so, berbuke lah aku dan suami aku.. huhuuu.. makan pe? makan biskut mary Iman.. hehe.. bekal biskut untuk iman yang memang aku slalu bawak utk dia.. kot2 dia lapar.. thanks Iman cayang ! sampai umah PCD, solat magrib.. pastu makan.. than, mereka2 terus bersolat isyak dan sambung tarawikh... Alhamdulillah.. selesai semuanya, kami pun nak balik umah ler... penat seharian kan... iman, naik je keta dah terus menidurkan dirinya..sebab memang dah sampai masa tidornye... sampai la umah.. tapi bile dah sampai umah, dok dalam bilik..dia? dia dah xnak tido.. dia nak main la plak... adoiyai... abah dah penat sangat, dah siap tertido gitu je...huhuuu.. ibu la yg terpaksa melayan iman...sampailah iman tido... akhirnya.. masa otw lik umah tu, singgahlah ke M besau tepi jalan dan membeli makanan sahurnye pun..hahhaa... menu biasa aku, double cheese burger la.. suami aku makan set GCB wooo...hehe...

oklah, sampai sini dulu.. soon continue eh.. bubbye!

No comments:

Post a Comment

Labels