Shafiq & Rahayu

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

My Iman Shafiyah

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Aishah Sofia

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Thursday 4 August 2011

Kerja? Opis?

Aku bosan sangat2 kat opis ni, xtau la nape.. sedang berusaha untuk merajinkan diri sendiri.. ada keja yang perlu dilaksanakan (wah,ayat!!!) hehe... apa aku nak buat ek, mungkin dengan menaip di blog ni akan membuatkan aku suke, releks.. hehe... jap lgik nak g SOGO (J) la kejap.. nak g tukar baju iman.. nak amik yg saiz besau sikit.. rupenye anak aku bertambah besar..ehehe.. ish, sebut pasal iman ni, aku fenin sikit la.. nak mencarik pengasuh iman ni.. mcm2 hal la... kesian kat iman, kalu xda pe.. pas aku bincang2 dgn suamiku semalam, mungkin hantar iman kat nursery yg mana MR hanya anaknye Icha la.. leh la dia belajar skali kat sana, tempat pon nampak selesa... harap2 la boleh... nak tampal2 poster dah malas dah aku kat kawasan umah tu.. hmm.. rasa mcm nak masuk studio jap la.. g mengacau... @ g berjalan2 pastu klur lik laa... boling woooo... okey la, nanti continue.. bye

1 comment:

  1. salam, Iufiq... selamat berpuasa ye... n selamat berblogging.. hehe

    ReplyDelete

Labels