Shafiq & Rahayu

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

My Iman Shafiyah

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Aishah Sofia

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Tuesday 9 August 2011

Dah shopping baju raya?

Hye semua.. korang2 dah beli baju raya ke blum? Aku pun belum lagik... hehe.. mungkin awal lgik ye.. tp biasalah, tengok org wat sale trasa cam nak beli je.. baju iman pon blom beli.. aritu bru beli kasut raya je.. kaler pe? kaler purple ler.. tahun ni tema colour family aku kaler purple..hehe... baju melayu untuk abah iman pon blom beli2 lgik.. nanti nak g Jalan TAR la, shopping kat sana.. mesti banyak brg2 yg leh dibelikan.. Thanks to Kerajaan Malaysia sebab bagi BONUS.. Alhamdulillah, adalah rezeki lebih utk raya ni.. Ingat nak spend banyak gak utk raya ni..bukan spend pe pon, yelah beraya kn.. family jauh2.. untuk duit minyak semua tu la.. ikut perancangan husband aku dia nak lik muar dulu.. brapa lama ek? ntah la.. nanti kalu boleh barulah lik kelantan pulak.. aku nak beraya dengan family di kelantan jugak.. nak jumpa Tok Ayah, pakcik2 makcik2 saudara mara semualah.. tak terkecuali family2 di Manik Urai.. biarpun arwah abah dah tiada, pertalian darah itu tak akan terputus.. sebut pasal ni, malam ni Pakcik Din ajak berbuka dirumahnya di TTDI, sok plak dia nak berangkat ke Mekah... Pakcik Din adalah adik kepada arwah abah aku, baik.. masa arwah sakit, dia banyak membantu.. hanya Allah SWT yg boleh membalas segala jasa baiknya... teringat plak pada kebunnya di Raub.. Lembah Temir.. tempat yang sangat2 best.. leh mandi sungai... makan durian.. hmm.. rindunya kenangan tu bersama dengan arwah abah...

oklah, soon aku continue eh.. bila sebut pasal hal ni, aku trasa sebak.. oklah..bye2 semua..

No comments:

Post a Comment

Labels