Shafiq & Rahayu

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

My Iman Shafiyah

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Aishah Sofia

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Wednesday 3 August 2011

Salam Cinta Ibu

Salam buat semua...
Ini adalah pertama kali aku menulis di blog aku ni... dah banyak kali cube try
tapi tak berjaya, n kali ni... Alhamdulillah sudah berjaya akhirnya...
Aku pon suke sngat...


Malam ni, aku berdua je dgn iman (puteri kesayanganku) di rumah sbb suamiku
sedang bertugas di pejabat... memang trasa sunyi.. tapi nak buat cmana kan, dah 
tanggungjawab dia...


Dikesempatan ini jugak, aku nak ucapkan selamat berpuasa...
Nak citer sikit pasal 1st Ramadhan aku dgn suami aku la... kitaorg berdua 
keracunan makanan.. hmmm....dari pagi sampai ke malam asyik dok muntah n cirit..
g klinik kenalah cucuk... adoh, sakit btul, naik kebas tangan aku ni...tapi sabar je la
nak sihat kan... cian tngok husband aku, dia mmg sangat2 xlarat.. aku pun sbnrnya
dah xlarat jugak..ye la, dah la sakit gg... tmbah plak la sakit perut cirit2 pastu muntah2 tu...
aku gagahkan jugakla... hmm... iman la yg kesiannye, xda kawan nak main... ibu dan abah
dah xlarat kn... dia main sorang2.. pastu dia datang kat ibu dgn abah, dia cium kami... sedih sngat...
mesti iman memahami kan... sayang iman....


Hmm... ni bru 1st..udah panjang bebenor.. nanti continue ek.. banyak nak citer ni... 
C ya' 


Assalamualaikum

No comments:

Post a Comment

Labels