Shafiq & Rahayu

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

My Iman Shafiyah

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Aishah Sofia

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Saturday 6 August 2011

Ibu main gitar??? hehe

Hye.. pagi td pas sediakan sahur utk abah Iman, aku join sekali daa..hehe.. eh, iman pon join sama daa.. pastu brulah aku and iman masuk tito lik, abah? x tido.. suamiku tunggu solat subuh, n dia baca al-quran.. n pg2 td aku bangun sbb iman dah bangun jgk... g klur at ruang tamu tgok abah iman sedang bermain dgn game kesukaannye gitar hero III ps2.. pastu suami aku suruh aku try main, apa lgik... main ler.. adoiiii..susahnye.. xreti aku nak main... xpe, usaha tangga kejayaan.. apakata kalu ada duit lebih bli drum set gitar hero.. leh aku main drum..hahaha... eh, aku ni sambil2 tgh masakkan bubur nasi Iman ni.. k la, dah siap tu.. nak bg Iman makan, pastu nak mandikan dia dalam kolam mandi dia.. comei tau kolam mandi dia, nanti aku upload gambar iman mandi dlm kolam tu..hehe...
oklah, to all Selamat Berpuasa eh.. Take Care..

Bye!

No comments:

Post a Comment

Labels