Shafiq & Rahayu

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

My Iman Shafiyah

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Aishah Sofia

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Tuesday 16 August 2011

Cinta Hatiku yang teristimewa

Assalamualaikum...

Ku kucup tanganmu suamiku disaat aku sah menjadi milikmu...


kucupan yg bermakna di dalam hidupku...
Cinta hatiku yang teristimewa yang kusayangi... Permulaannya aku redha dengan ketentuan Ilahi dengan kehidupan yang aku sekarang.. redha dengan segala-galanya.. aku mahu yang terbaik untuk keluarga aku sendiri.. kerana inilah yang aku inginkan dari dulu, jadi aku harus redha dengan ketentuan ini. Aku perlu pertahankannya demi kebahagiaan semua. Aku menyintai dan menyayangi suamiku.. Terima kasih kerana menerima diriku yang banyak kekurangan ini..






kehadiran puteri yang tersayang mengukuhkan lagi perhubungan ini...

Puteri kesayanganku.. penyeri rumahtanggaku...
Nur Iman Shafiyah

2 orang insan yang sangat penting di dalam kehidupan ku...



















No comments:

Post a Comment

Labels