Shafiq & Rahayu

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

My Iman Shafiyah

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Aishah Sofia

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Monday 15 August 2011

rumah seri kenangan...

Assalamualaikum..
hye semua, sori semalam xupdate.. smlm g shopping kat presint 2.. pastu lik pantai dalam berbuka puasa dengan mama and adik beradikku...

petang ni aku akan ke seremban, rumah seri kenangan.. rumah warga tua.. sempena majlis berbuka puasa... hmm..xsabar nak jumpa dengan pakcik-pakcik and makcik-makcik kat rumah tu.. nanti akan membuatkan aku bertambah rindu pada arwah abah..

kawan2 ku sedang sibuk membeli kain2 pelikat.. masing2 dok sebut untuk abah, ayah.. aku xbeli :( sebab, aku dah xda abah... aku rindu abah.. dan nak hampir dengan raya ni, inilah tahun ke 2 aku beraya tanpa abah.. Ya Allah, kau tempatkan roh arwah abah bersama golongan2 orang yang beriman.. semoga rohnya dicucuri rahmat... Al-fatihah...

okey la, aku nak tolong kawan2 ku melipat buku program utk program petang ni... bubbye semua..

No comments:

Post a Comment

Labels