Shafiq & Rahayu

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

My Iman Shafiyah

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Aishah Sofia

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Saturday 20 August 2011

Iman @playground

Inilah gaya Iman di atas Jet Pejuang mainan..
 Assalamualaikum... hye semua...
Petang2 ni aku saja uploadkan gambar2 Iman yg aku snap semalam.. Lepas lik dari berbuka puasa dengan kawan2 penmas aku...


Iman memang suke pegang stereng keta, bile dia dapat main mainan yang ada stereng ni, bukan main suke (gelak) lagi dia semalam... Macam2 gaya dia main benda tu.. hehe (jet pejuang la kononnyee)


Camana Iman leh minat stereng ek.. mungkin sebab masa aku mengandung dulu, aku always travelling (drive sendiri) mau tak nye, masa tu aku kursus bridging course kat Falak Al-Khawarizmi, Tanjung Bidara, Melaka.. dok ulangalik lik teluk intan, so drive sendiri.. pastu aku berulang alik lik KL plak, sebab masa tu, arwah abah tengah sakit tenat / koma di PPUM (Pusat Perubatan Universiti Malaya).. Mungkin sebab tu la kot, dia naik syok bile dapat pegang stereng.. hehe...okeylah UOL, enjoy k, tengok picture Iman ni... bye !
tengoklah gaya iman pegang stereng tu, macam tengah driving betul2 plak...

kan.. konon2 tengah driving la tu.. hehe

Inilah dia anak Ibu

bukan main lagi ye...

No comments:

Post a Comment

Labels