Shafiq & Rahayu

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

My Iman Shafiyah

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Aishah Sofia

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Friday 26 August 2011

Bile Iman test baju raya...

Assalamualaikum semua..
Dok watpe masing2 ek.. aku ni sempat lagi la mengUpdatekan blog aku ni sebelum
operasi mengemas baju2 yg nak dibawak lik beraya... perancangan kami (aku & husband)
kiteorg nak gerak lik muar pagi2 sok, pas sahur.. doakan keselamatan kami ye..

Raya ni lik beraya di Muar dulu.. pastu raya ke 3 kami akan bertolak balik ke Kelantan...
nak beraya dengan family aku plak di kelantan.. nak jumpa atok dengan nenek.. dah lama xjumpa...

ni aku nak uploadkan gambar iman masa dia test baju raya nye.. hehe...
tahun ni 1st time dia nak menyambut raya, dulunya dia baru lahir... dan pada raya ke 5, iman akan cukup
setahun umurnya.. hehe... nak celebrate birthday iman nanti.. :) tahun ni je iman dah ada 3 pasang baju kurung.. comei sngat anak ibu pakai baju kurung.. 2 pasang siap g tailor tu, siapla ukur badan, macam org dewasa plak.. yg sepasang lagi, tokma yg bagi.. (tq tokma)

sambil2 aku mengUpdate blog, Abah iman watpe? haaa... mcm biasalah aktivitinye.. main gitar heronye.. hahaha.. konon2nye nak mainkan lagu utk aku... cheh, poyo...!!! tp aku layan aje.. dah tu minat dia... hehe.. aku nak try, tp xreti so.. malasla..

Suke btul anak ibu ni.. kihkihkih

haa...camna cun x iman berbaju kurung?

sehati berdansa

pencarian muslimah sejati

alololooo..anak ibu ni la..

baju ni tokma belikan..

tomei tak saya?

alahai, sejuk je rasa tengok anak ibu ni...
okeylah, UOL layan la tengok picture2 iman ni ye.. semua ni pra-raya.. belum raya lagik.. bru testing baju..hehe...

No comments:

Post a Comment

Labels