Shafiq & Rahayu

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

My Iman Shafiyah

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Aishah Sofia

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Sunday 4 December 2011

Ulangtahun Perkahwinanku yang ke 2

Assalamualaikum wbt..

Alhamdulillah, syukur ke hadrat Ilahi.. hari ni genaplah usia perkahwinan aku dan suami yang ke 2 tahun.. muda lagi umur perkahwinan ini.. aku berdoa kepada Allah SWT untuk sentiasa merahmati perkahwinan yang terbina ini, agar berkekalan buat selama-lamanya.

semoga keceriaan dan kebahagiaan ini berkekalan buat selama-lamanya.. amin

Pejam celik pejam celik dah 2 tahun, InsyaAllah kami mahukan hubungan ini sentiasa ceria, segar dan bahagia. tambahan lagi bersama puteri kesayangan kami, Nur Iman Shafiyah (NIS). Nis lah pelengkap kehidupan kami.. NIS segalanya buat kami.. *ibu & abah sayang NIS sangat2...*

Memanglah, ada pepatah mengatakan "Inikan lidah lagi tergigit, apatah lagi suami isteri". Ini semua adalah asam garam kehidupan. Apapun yang terjadi, segalanya telah tertulis dan kalau tak ada gado-gado macam xbest gak.. xda colour plak dalam rumahtangga ni.. tak kan nak sentiasa gembira je kan.. ada masa kena ada marah, sedih, merajuk dan lain-lain la.. hehe.. Iye la, bila ada semua ni akan merapatkan lagi perhubungan itu.. betul tak? hehe..

okeylah, semoga hari-hari yang mendatang akan sentiasa dirahmati dan semoga hubungan ini berkekalan dan dijauhkan dari kejahatan-kejahatan luar.. amin.. 

Terima Kasih Ya Allah..

Istimewa buat suami tercinta ~ Ayang sayang abang ~


No comments:

Post a Comment

Labels