Shafiq & Rahayu

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

My Iman Shafiyah

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Aishah Sofia

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Friday 2 December 2011

Kisah Cinta Kasih Dan Sayang (Part 3)

Assalamualaikum wbt..
Kisah kini bersambung ke part 3.. heehee..

Setelah beberapa ketika, hanya melihat dari jauh.. akhirnya ada aku tau nama dia.. hhehee.. Story ni diteruskan ke episode seterusnya ketika aku bersama-sama sahabat baik aku Jess & Ein pergi ke Langkawi.. Kebetulan pada ketika itu BPR Perak ada mengadakan hari keluarga.. at that time, aku masih lagi berkhidmat di BPR Perlis.. disebabkan kebosanan, aku mengambil cuti rehat dan telah bersama-sama pergi ke Langkawi.. join family day tu.. hehe..

Masa di Langkawi, sewaktu ada program sukaneka di tepi pantai (langkawi tu la... nama aku dah lupe daa...) aku perasaan SA (Secret Admirer) aku tu.. and masa tu aku tengok dia slalu bersama dengan kawan aku jugak.. ooo.. rupenya dia bf kawan aku sendiri..(kata aku dalam hati la kn..) hmm.. xpe la, aku suke tengok dia je pon, bukannya aku nak rampas dari kawan aku tu.. hehe.. 

Lepas pada acara sukaneka itu, kitaorg.. kawan-kawan aku ni la, nak try main "banana boat" apa lagi.. crik geng la biar cukup.. sekali tak cukup sorang, tetiba aku perasaan "SA" aku tadi, pastu member aku yang lain, g ajak-ajak dia.. kot-kot la dia nak join skali.. eh, dengan segera dia ckp nak.. and program petang tu yang nak main banana boat tu kire ON la.. memang best.. and masa main banana boat tu aku sempatla perhati-hatikan dia, mak aii.. giler2 gak dia ni.. ingatkan skema.. haha.. aku suke la cara dia.. 

Habis kat situ.. pstu wat hal masing-masing balik.. tapi petang tu enjoy sangat rasa.. :)

okeylah...

to be continue lagi ek di Part 4 plak..
bye!

No comments:

Post a Comment

Labels