Shafiq & Rahayu

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

My Iman Shafiyah

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Aishah Sofia

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Wednesday 21 December 2011

In My Mood ~Kisah CInta Kasih & Sayang Mode: Luv' Friends~

Assalamualaikum

Tajuk hari ni ialah "In My Mood"
why aku pilih title camni sebab
semuanya melalui Mood yang aku tengah rasa sekarang..

maybe some people think that aku ni always not in the right mood
yeke?
ntahlah, aku okey je
cuma kadang2 aku lebih suka mengunci mulutku,
aku jadi malas nak cakap banyak
bukan nak kata tegur orang ikut mood tapi
bila ada orang yang ikut mood jugak nak tegur aku
so, baik aku diamkan diri je
takut kang salah tegur ke apa ke, jadi isu lain.. xbest.
sebab aku xsuke bile situasi jadi xbest..

the most important is semuanya kawan-kawan aku dan aku sayang semua kawan2 aku
pada aku, semua mesti give and take.. kalu ada yang tak best, kite bestkan 
sebab apa? sebab untuk bagi hubungan semua jadi baik seperti sediakala..
sebab apa? sebab kawan2 ni penting
kalu xnak ada kawan, baik duduk dalam hutan..

*kasar plak bahasa, ni perumpamaan orang2 zaman sekarang..heehee

(utk menenangkan diri daa..hutan kan tempat yang menyenangkan, senyap sunyi hanya kedengaran bunyi2 ungas2 dan deruan air sungai yang mendamaikan.. wah, mesti tenang jiwa raga)

and also, most of the time aku having my great time blogging..hehe


aku ni bukan as perfect as somebody else
tapi aku bersyukur dengan kehidupan aku.. sebab apa?

sebab

aku ada suami yang sangat memahami aku
sangat baik pada aku
sangat sayang dan cinta pada aku

*kalu gado kdg2 tu, biasalah.. laut mana tak bergelora, inikan lidah lagi tergigit, apa pula suami isteri..chewah!

dan juga sebab
aku ada anak yang sangat baik
mudah, dengar kata
comeeiiii

The Best Ever la..
bile ada keluarga yang sangat memahami, caring, sangat sporting..

Mama, Arwah Abah, Abah (Mertuaku), Mak (Mertuaku), Kak long, Abe, Kak Ain, Along, Kak Tasha, Abg.Jamal, Wan, Anis, Kiki, Adik Syakir, Raziq, Adam, Rina, Miera, Arisya dan jugak Israf..

*dan ahli2 keluargaku yang lain
~Luv'Ya~

Hanya satu ingatan aku sekarang iaitu
aku bukan seorang insan yang sempurna untuk semua tapi
aku sedang berusaha untuk menjadi yang sesempurna mungkin untuk semua orang
Terima Kasih Allah kerana memberikan aku kesempatan ini.

Luv' All


No comments:

Post a Comment

Labels