Shafiq & Rahayu

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

My Iman Shafiyah

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Aishah Sofia

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Thursday 15 December 2011

~ Fenin Oh Fenin ~

Assalamualaikum

Aku tengah kepeningan sebab nak menyediakan dokumen-dokumen
yang banyak

banyak benda yang aku tak tahu pasal urusan ni..
so, aku dah naik bahagian yang sepatutnya untuk tanya

malu bertanya sesat jalan kan.. 
so, dari sesat tak tahu kemana hala
bertanyalah anda..
mintak la tunjuk ajar dari orang yang pakar tentang 
urusan-urusan yang tersebut..

TQ kepada puan yang dah tolong saya tadi
banyak yang membantu...


berserabut atas meja aku laa...


fenin oh fenin

semoga cepat siap nak proceed dah ni..
tapi ada dokumen yang pending lagi la
ok..ok.. sabar separuh dari Iman..eh..hehe

okeylah
to be continue ye!
bye!

No comments:

Post a Comment

Labels