Shafiq & Rahayu

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

My Iman Shafiyah

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Aishah Sofia

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Thursday 15 December 2011

~ Aniq oh Aniq ~

Assalamualaikum
coretan kali ni khas buat En. Hensem
Buah hati Pengarang Jantung ~ Puan Edayah Brow iaitu 
~ANIQ HAFIY~


Aku baru terbaca post ibu aniq dekat FB
yang mana menyatakan bahawa 
Aniq kena g wat ultrosound
cian Ibu Aniq sebab dia ada exam gak masa tarikh tu..
don't be sad k ibu..


InsyaAllah
Ibu Aniq doakan yang terbaik la untuk aniq ye

Aniq Hafiy seorang hero yang kuat semangat
macam ibu aniq jugak, almaklumlah
masa sarat mengandung masih pergi kursus dekat Melaka.

sarat-sarat pon masih kuat semangat nak teruskan 

Akulah peneman setianya dekat sana
sebabnya kebetulan jugak aku pon mengandung masa g kursus tu
dia teman aku, dan aku pon teman dia
tapi, due dia sampai dulu la..

~ citernye camni la~

masa tu, aku nak hantar dia g checkup
macam biasa aku bawak dia g klinik
pastu hari tu emosional kit.. hehe
dia sampai nangis-nangis xnak aku hantar dia g klinik
sebabnya dia rasa bersalah sebab katanya dia banyak menyusahkan aku
ish..ish..ish.. adik aku sorang ni la..

aku marah gak dia, aku tanya dia
kalu bukan aku hantar, siapa yang nak hantar?
cian tengok dia sedih-sedih
dan macam biasalah
dengan aku sekali menangis.. hehe

aku bawak dia g check up dekat Klinik Ibu Mengandung **apa plak nama tempat tu..(lupe)
pastu masa nak duduk
aku terperasan ada air, dia terus bangun dan pegi toilet
aku follow dia
dan masa dia dalam toilet, aku tanya dia
dia ada terkencing ke apa..
dia keluar dan kata tak..
aku dah cemas time tu

pastu kitaorang keluar dari toilet,
aku terus bagitau nurse yang bertugas
nurse tu suruh dia masuk bilik terus sebab nak check
bile dah dia masuk bilik tu
aku tambah takut
aku kol kawan aku (ida) sampai aku plak yang nangis sebab takut
(tak tahu nak buat apa kan.. 1st time)

nurse tu plak cakap, kena hantar dia ke Hospital Melaka
dia kena naik Ambulans..
sebelum tu aku dah maklum kat husband dia
yang tak tahan tu, dalam aku takut-takut tu dia leh gelak-gelak lagi
ish..ish.. nak kena sekeh budak ni... hehe

dalam sakit dia leh mengekeh2 lagi tu..
masa kat wad bersalin

buat lawatan berkala..hehe yang pakai jaket & topi tu bidan terjun yang dok jaga Yaya masa dalam bilik diaorg..hehe

aku pon apa lagi
masa tu dah dengan ida
bawak keta follow ambulan
giler laju aku rempit..
(tak padan dengan mengandung)

dan (dipendekkan cerita)
Aniq Hafiy selamat dilahirkan di Hospital Melaka
I'm really happy for Edayah Brow and Hafiz
Aniq is so special
Semoga Allah sentiasa merahmati Aniq dan semoga kesihatan aniq baik selalu.. amin..


Akhir sekali
semoga keluarga ini akan sentiasa dirahmati dan dilindungi Allah SWT selalu
amin.

keluarga bahagia
** p/s : yaya, jangan marah ye akak copy gambar-gambar dari 
facebook yaya..
hehe

luv' ya sis'

Assalamualaikum



No comments:

Post a Comment

Labels