Shafiq & Rahayu

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

My Iman Shafiyah

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Aishah Sofia

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Friday 2 December 2011

Kisah Cinta Kasih dan Sayang (part 2)

Assalamualaikum... 
Salam dihulur pembuka cerita buat kepada yang setia membaca... butir-butir tercalit lahir dari lubuk hati ini buat tatapan semua...

Kali kedua pertemuaan kami di Ipoh.. tapi kami masih tidak bertegur sapa.. siapalah aku nak bertegur sapa dengan dia. Teringat aku masa di Pejabat SPRM Perak, masa tu dekat betul-betul depan pejabat, tengah aku kemas-kemas barang dalam bonet keta, ada keta wira putih (keta jabatan la.. standart) g berenti betul-betul rapat kat aku.. dekat giler dengan kaki aku.. aku dah cuak, eh.. sapa plak ni yang buat camni.. rupa-rupanya dia.. orang yang aku admirer tu.. hehe.. sabor je la..tapi dalam hati aku "sapa la yang kurang ajar nak main-main cam gini.. tension tul aku.. giler terkejut aku... kot la ada yang nak langgar aku" tapi masa tu dia tak keluar dari keta pon, dia dok je dalam keta..

~~ cam gitu la part 2 ni ~~ 
to be continue lagi eh.. :)

No comments:

Post a Comment

Labels