Shafiq & Rahayu

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

My Iman Shafiyah

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Aishah Sofia

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Tuesday 27 September 2011

Ya Allah selamatkanlah...

Assalamualaikum wbt...

sekarang ni aku mengupdatekan blog ni khas buat Pengarah Bahagian Pendidikan Masyarakat ** Dato' Samsiah  binti Abu Bakar.. Dato' masuk hospital... cian dato'.. aku sedih sebab xberkesempatan lagi nak tengok (melawat) dato'...

Ya Allah, berikanlah dato' kesihatan yang baik..semoga dato' akan pulih seperti biasa... **Dato' biarpun dato' xbaca blog saya, saya doakan yang terbaik untuk dato'

**Sedikit berkenaan dato'
- sangat baik
- mesra dengan anak-anak buah
- sangat penyayang
- dato' sangat memahami anak2 buah nya..

kawan2 semua doakan yang terbaik ye untuk dato'

best boss ever.. luv her.. :)

okeyla, nanti aku update lagi eh.. nak g training koir...bye

No comments:

Post a Comment

Labels