Shafiq & Rahayu

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

My Iman Shafiyah

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Aishah Sofia

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Thursday 22 September 2011

Demam... Batuk... Selsema.. (pakej tu...hihiii)

Assalamualaikum semua.. 

semalam aku xsempat nak post pape kat blog aku ni, al-maklum aje..aku xsihat sangat sekarang... dengan faktor cuaca yang tidak menentu di Putrajaya ni telah menyebabkan aku mendapat demam, batuk dan selsema.. huhu.. Alhamdulillah dengan kurniaan dari Allah SWT ni... sebenarnya dah lama xsakit cam gini.. 

Sekarang ni plak tengah nak berlatih untuk training koir,.. nak nyanyi camana, suara xdak.. perit tekak aku ni haa... 

semalam, aku balik awal.. xlarat sangat-sangat dah.. tahan bas Rapid tu, ingatkan straight ke rumah aku, rupenya dia bawak aku ronda2 dulu dalam putrajaya ni... apa2 pun best gak la.. cume lama giler dalam bas.. yg xbest nye, dalam sebesar2 bas tu, aku sorang je penumpang nye.. hehe... ramai org xnaik dah pengangkutan awam ni kan.. padahal banyak faedahnya, bayar tambang RM0.50 pastu ronda 1 putrajaya.. cumenya yang xbest nye sbb nak menunggu bas la.. lama jugak.. biasalah, nak kan perkhidmatan kn, knala tunggu dengan sabar... 

Hari ni, pagi tadi la acually, aku g wat fisiotrapy.. alhamdulillah.. semakin banyak perubahan.. harap2 cepat sembuh... doakan aku ye.. 

okeylah, aku nak masuk training koir plak pas ni.. jumpa lagik k..

bye!

No comments:

Post a Comment

Labels