Shafiq & Rahayu

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

My Iman Shafiyah

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Aishah Sofia

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Sunday 18 September 2011

Syukur Alhamdulillah..terlaksana sudah..

Assalamualaikum semua..

1st skali perkara yang aku nak cakapkan disini ialah, aku bersyukur sangat-sangat sebabnya majlis hari ni berjalan lancar.. terima kasih kepada yang sudi hadir kat majlis tadi.. hehe... bukan majlis apa pun, buat openhouse pastu sambil2 nak celebrate 1st year birthday Nur Iman Shafiyah puteri kesayanganku tu ler... ramai sangat datang rumah hari ni, ada juga kawan-kawan yang tak dapat datang..huhuu.. xpe la, nak buat camana, masing2 ada hal kan...

Yang paling utama juga ucapan JUTAAN terima kasih khas buat Mama aku yang bertungkus lumus memasak untuk juadah hari ni.. aku tolong-tolong je pon nyee...hehe.. juga buat Mak Mertua & abah Mertua aku yang turut sama datang membantu.. jasaMu diKenanG.. 

Hmm... sekarang ni, tinggallah kami bertiga lik kat umah ni.. kepenatan sangat2 trasa.. sakit badan2 ni la.. Iman pon dah xsihat tu, sok ingat nak wat dia g klinik... cian anak ibu... tp dlm masa yg sama, Iman dapat banyak birthday present.. xsangka ada yg bawak present plak utk iman... ajak datang makan ni untuk kesyukuran... tp dapat juga hadiah.. terima kasih banyak kepada yg memberikan hadiah dan juga duit raya..

okeyla, aku upload sikit la gambar iman tadi.. enjoy ye uol... **gambar ni pon yang aku amik masa dah malam, sebab masa siang xberkesempatan langsung la.. nanti aku copy dr camera adik aku IwaN lerr... 

 okey!!!

Iman with Raziq tgh pilih2 hadiah.. :)

Birthday Girl

Habis disepahkan ruang tamu... hehe

Iman tgh pilih hadiah.. :)

Main apa tu?

waaa...banyaknyee..

tatih...tatih..

barbie :)

sukenyee...

eh, siap pose cam gini ek depan hadiah..hehe

waa.. raziq nak juga!!!

iman nak main dgn raziq

tgh pilih ke tu?

belon2 bergantungan


dapat bebear jgk.. :) suke


rehat jap...
okeyla, take care all


No comments:

Post a Comment

Labels