Shafiq & Rahayu

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

My Iman Shafiyah

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Aishah Sofia

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Thursday 1 September 2011

2nd day on Raya @Muar

Assalamualaikum wbt..
Selamat Hari Raya Aidilfitri pada semua sekali lagi aku wishkan.. hehe.. apa korang2 buat untuk 2nd day raya ni? mcm aku hari ni, berjalan sakan.. mule2 start dengan rumah2 sedara dekat2 umah mak abah ni dulu.. dah 3 bijik umah.. pastu continue plak g umah mak2 sedara & pak sdara.. campur smua skali 8 umah semuanye.. huhuuu...penat giler.. tp Alhamdulillah, seronok sangat.. satunya inilah kali pertama aku sampai di rumah mak2 sdara aku ni.. Syukur, sbb berikan aku kesempatan ni.. ada jugak yg baru kali pertama bertemu muke setelah aku kawen hampir 2 tahun.. dengan anak yg dah nak masuk 1 tahun sikit hari lagi.. huuhuu.. yang paling bestnye.. biarpun kali pertama berjumpa, diaorg2 ni semua ramah sngat2. aku rasa selesa.. Syukur sngat.. yg paling best nye lagi ialah bile diaorg sebut nama Iman and masing2 berusaha untuk amik dokong iman yang semakin besar ni semakin takut dengan orang2 ynag baru dia jumpa.. hehe..

Malam ni plak tadi, g jumpa BFF abah iman dekat Hospital Muar.. Uncle Krol (panggilan utk iman laa) hehe... Krol bertugas kat hospital muar ni, masih bujang ye.. hehe.. Krol xcuti raya.. bagus betul krol ni, raya pon xnak bercuti, rajin dia kerja.. tmbah lg, kerja yg mulia sbb melibatkan org2 awam & pasal kesihatan orang.. :) crdt to Krol.. :) lagi pasal Uncle Krol iman ni jugak, thanks sbb bagi Iman duit raya.. untuk orang2 lain pon thanks jugak,, syukur ada rezeki iman.. ibu nak masukkan dalam account iman, untuk kegunaan iman satu hari nanti.. InsyaAllah..

Malam ni patutnye nak packing barang2 sbb nye, sok pagi dah nak bertolak balik ke Kelantan.. ikut rasa sekarang ni kan, penat giler.. huhuuu.. abah & iman, kedua2nya sudah lena diulit mimpi (chewah..mcm tajuk lagu la plak.. hehe) Ibu pun trasa mcm nak join same je.. kuikuikui.. Jawapnye, baju2 and barang2 akan dipackingkan pada awal pagi esok.. :)

okeylah, aku uploadkan gambar2 yg smpat snap hari ni k.. enjoy !!!

baju iman n ibu same la

iman nak g raya naik basikal ni la abah.. hehe

apa mcm? care'

pose abah with iman

iman dengan mak sepupunye




No comments:

Post a Comment

Labels