Shafiq & Rahayu

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

My Iman Shafiyah

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Aishah Sofia

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Friday 9 September 2011

Busy ke? Busy tak? Busy Ek... (tajuk besau.. BUSY)

Assalamualaikum wbt...
Hye semua, adakah korang semua busy? busy sikit ke busy sederhana atau busy banyak?? haa.. yang mana satu pilihan jawapan korang? macam aku lak, ada masa aku busy sikit, ada masa aku busy sederhana dan ada masanya jugak aku busy banyak.. ada gak la busy giler... giler punye busy... hahaha... Almaklumlah sekarang ni nak wat jamuan raya SPRM ni ler.. untuk uruskan hal2 lain, mana nak terima jemputan orang2.. mana nak terima panggilan telefon untuk confirmation.. mana nak praktis menyanyi.. mana nak jadi mc.. wah, macam bagus2 sangat la aku ni... sudah diberikan kepercayaan, aku kena galas dengan rasa hormat.. wah, statement poyo.. kuang..kuang..kuang..

okeyla, jap lagi nak g praktis.. c uol nanti eh.. bye!

No comments:

Post a Comment

Labels