Shafiq & Rahayu

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

My Iman Shafiyah

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Aishah Sofia

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Tuesday 13 September 2011

Selesai akhirnyaa...

Assalamualaikum semua..

Malam ni aku bersama Iman je kat umah, sebab husband ku ke training badminton lagi.. xpe, all the best for him.. Sambil-sambil aku mengupdatekan blog aku ni, Iman watpe? hehe.. iman tengah dok melayan perasaan ngengok Baby TV.. biarlah dia.. sebenarnya dia dalam mood nak tito tu.. cyg anak ibu..

Hmm..selepas beberapa hari bekerja keras untuk melaksanakan Majlis Sambutan Hari Raya Aidilfitri bersama Masyarakat 2011, hari ni dengan jayanya ianya berlangsung.. Syukur alhamdulillah... Tahniah wat semua kawan2 yang bekerja keras untuk menjayakan majlis yang gemilang ni.. wah... bukan main ek bg ucapan.. Aku hari ni ditugaskan jd MC xrasmi n also menyanyi lagu raya.. Huhuhuu..tobat dik oiii.. aku mmg kaku bile jadi MC.. meraban2 je.. aku takut n nebes giler... ckp pon dah berbelit2 daa... huhuu.. nyanyi camana, ntahla.. yg tu aku xda la nebes sngat.. hehe..  tapi enjoy sangat biarpun kepenatan la.. nak citer la, punye kepenatan, lik td tertido..sampai xsedar dah petang.. aku lupe nak g amik Iman kat umah pengasuh, nasib baik la Abang dah lik, dia trus g amik iman.. sowi cyg ibu.. ibu btul2 xlarat sangat.. huhuuu.. sowi gak kat abang sbb ayg tertido..

Okeyla uol, kat cni aku uploadkn gambar2 masa majlis tadi eh... credit kat Man sbb dia yg amik gambar2 ni.. aku copy je dr dia..hehe.. TQ man eh.. hehe... okeyla, enjoy la ye tngok gambar2 ni..

With Momo rara... hehe

masa ni kiteorg nyanyi ramai2.. last song.. "Sesuci Lebaran"

Posing lepas penat keja

Antara yg ada laa..ramai lagi ni..

geng2 atas tangga..hehe

pointnye xtau nape... hehe

posing geng Prendly

kelass..nyah!

time ni 1st song... "Satu Hari diHari Raya"

bunge2 di tepi stage..

pose last ke ni??

sebahagian dari urusetia majlis

penat, tp best

& lagi... aku myebokkan diriku

selagi buleh selit, aku masuk je.. hehe

bersama Penyanyi Otai..hehe

menarik x?

katanya artis..

tetap nak pose atas stage

No comments:

Post a Comment

Labels