Shafiq & Rahayu

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

My Iman Shafiyah

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Aishah Sofia

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Sunday 25 September 2011

Mulai merinduinya...

Assalamualaikum wbt.. hye semua..

Aku ni baru sampai balik dari kampung suamiku di Muar, Johor ni.. Ada kenduri kawen, kepada biras aku aka Abg Jamal.. actually, hari ni Majlis Menyambut menantu... sambutan belah keluarga lelaki lah kn.. cantik, pastu meriah sangat.. siap leh mengimbau kenangan lama plak..hehe.. masa kenduri berjalan, abang sempat menyumbangkan suaranye.. berduet dgn Abg. Jamal lerr... hehe... nyanyi lagu apa? Cinta Kristal tu... kelasss... ehehe.. Tahniah buat pengantin baru... :)

Tapi tetibe berubah mood sedih plak... huhuuu..  Iman xikut balik cni.. tinggal kat kampung dengan atok and nekwan nye... terpaksa.. sebab ibu dengan abah kena kerja (outstation) huhuuu.. trasa sedih sangat... masa sebelum nak tinggal, ibu (aku la tu) puas menahan perasaan.. naik je keta, bergerak je keta, keluar dari kawasan rumah mak abah, benteng air mata aku dah roboh... aku plak yg nangis over.. aku sedih sangat sebab terpaksa tinggal iman.. bila nak berjauhan dengan  iman adalah satu penyeksaan untuk aku... dan sekarang, aku dah mula merindui iman... sampai2 rumah, trasa kosong bile iman xda.. aku trus amik baju iman, cium je baju dia.. aku rindu iman.... selalunya, masuk rumah iman ada...dengar suara ketawa dia.. suara nangis dia, semua tu cahaya untuk aku... dan disebabkan iman xda... cahaya hidup aku xda, aku pon dok dalam bilik ni, bergelap je.. :(

**Tadi sampai2 aku terus suruh abang kol umah kampung, tanya pasal Iman, Alhamdulillah.. mak cakap Iman ok.. dok main.. xnangis pon... hmm... (iman budak baik, dia pandai bawak diri kalu ibu xda kn...cyg anak ibu ni...)

sekarang, aku uploadkan gambar iMan yg terbaru.. miss Iman so much!


Insan kesayanganku.. 

Okeylah, kita sambung next time la ye.. take care uol... bye! Assalamualaikum...

('_,')

No comments:

Post a Comment

Labels