Shafiq & Rahayu

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

My Iman Shafiyah

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Aishah Sofia

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Wednesday 7 September 2011

Disaat kepala ting tong

Assalamualaikum wbt..
Hmm.. korang2 semua watpe? aku baru pas mengupdate senarai2 kedatangan untuk Majlis Sambutan Hari Raya SPRM ni.. banyak lagi nak kena buat, risau takut kena marah sok.. banyak benda yang xsama mcm yang diberikan kepada aku dan Ara.. huhuu.. sabor je la.. sedang melakukan sehabis baik.... chayok2x...

Sekarang ni, iman dah titoo.. penat sangat anak ibu tu.. biarlah, jap lagi pon ibu ingat ibu nak join gak.. mata ibu dah berat giler ni.. Abah xda.. Abah g opis.. duty cctv sampai kul 12 mlm ni.... sambil2 menunggu Abang lik, aku pon merajinkan diri mengupdate blog ni plak la.. haha.. sambil menyelam, minum air.. (kata orang la.. "kalu aku sambil menyelam minum air, mau kembung perut aku..) hahahhahaa...

Petang tadi kat opis dok praktis nyanyi lagu raya untuk persembahan majlis tu nanti.. TAPI... malam ni, suara aku bertambah serak.. sebab aku tengah batuk... huhuuu.. camana nak nyanyi ni??? hentam je lah... hahahaha... 

okey la, ni aku sengaja menguploadkan gambar2 iman untuk tontonan korang.. kot2 la korang rindu nak tngok iman.. hehe.. sebab, aku sentiasa merindui iman.. :) luv my cyg.. muaaahhhhh....

Sama tembam x?hehe

Gaya apa ni ek? hehe

Merdeka ! Merdeka ! Merdeka ! ** semangat patriotik anak ibu ni.. bagus2..

Iman with TokMa 

No comments:

Post a Comment

Labels