Shafiq & Rahayu

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

My Iman Shafiyah

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Aishah Sofia

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Tuesday 27 September 2011

SuNyi

Assalamualaikum wbt...

hye semua.. :) **mood pagi ni, xmenentu sebabnya rindu anak kesayangan aku laaa... :(

semalam dah masuk 2 malam aku tido tanpa iman disisi aku.. aku rindu yang amat sangat.. sedih laa... semalam je sampai 2x kol umah kampung nak dibandingkan dengan yang sebelum ni.. hehe.. kalu ikut setiap masa nak kol  nak tau pasal iman, tapi takut pulak mak abah pikir lain, so..tahan aje perasaan rindu tu... tapi masalahnya xboleh tahan...!!!!

okeyla, nanti aku sambung lik laa... sampai nak taip pon malas dah...

No comments:

Post a Comment

Labels