Shafiq & Rahayu

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

My Iman Shafiyah

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Aishah Sofia

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Friday 9 September 2011

World Best Friend

Assalamualaikum wbt.. Hye semua.. 
tengahari ni rehat panjang, almaklum aje hari jumaat kan.. aku boring2 ni xda keja nak wat.. hehe.. sambil2 ni aku dok mengupdatekan blog aku ler yang padahal baru aku update tadi.. hahaha.. kawan2 yang lain tengah berkaroke lagu raya kat studio... tetibe macam xda mood nak join, knapa xtau.. trasa penat la.. tmbah lagi, petang kang nak praktis lagi dengan sya.. so, break dulu la.. kang sampai xda suara plak nak nyanyi.. huhuuu... dah la suara xsedap mana.. kuikuikui.. 

Ada benda yang aku nak share dengan korang, hehe.. benda ni dah lama aku dapat dari BFF aku.. masa tu aku nak berpindah dari Perak ke pUtrajaya ni la.. sedih nak tinggalkan perak, tapi aku pun suke gak la.. kuikuikui... mesti korang2 confius kan kenapa aku sedih pastu aku happy gak.. sebabnye.. aku sedih nak tinggalkan kawan2 aku yang baik2 kat perak.. happy plak sebab dapat dekat sikit la.. area dengan family aku.. gitu plak.. tapi, aku happy gak sebab kat sini pon kawan2 best jugak.. pegi mana2 pon kita kena pandai bawak diri.. dengan sapa2 pon... kita kena belajar untuk menerima semuanya..sebab barulah orang boleh menerima diri kita seadanya.. chewah, ceramah plak dah.. hehe... sambung citer gift yang aku terima dari BFF aku, terima kasih banyak sahabat.. :) aku malas nak citer banyak, aku upload kan la gambar2 tu.. hehe... 

Inilah dia.. dari BFF aku..

Anugerah Khas gitu... hehe
** Ada ayat yang tertulis di atas cover medal ni, biar aku taip lik untuk bacaan korang2, kot2 la korang xnampak kan aku amik gambar ni..hehe.. inilah ayatnye..

** BEST FRIEND AWARD ~ Even when you're busy, you still find time to be my friend. You always listen to me and inspire me. You are sincere and caring. You are a friend that i never want to be without~ You're worth your weight in gold!

wah..sukeee

Inilah dia gift yang paling berharga yang aku terima dari BFF aku.. eh, sepanjang2 yang aku tulis ni, aku xbgtau lagi ek sapa nama BFF aku tu.. hehe.. (sorry ye) nama dia Nurul Farhana Jesslia... sekarang tengah mengandung baby ke 2.. :) semoga Jess sihat selalu.. okeylah, nanti sambung lagi.. bye!

1 comment:

Labels