Shafiq & Rahayu

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

My Iman Shafiyah

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Aishah Sofia

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Friday 16 September 2011

Kupendam sebuah duka..

Assalamualaikum uol..

dah tengahmalam macam ni aku baru nak update blog aku kan.. hmm.. dengan tajuk pulak, Ku Pendam Sebuah Duka.. hmm.. memang aku sedang berduka.. ntahla, semua ini adalah ujian dari Tuhan yang Mencipta Sekalian Alam, Tuhan Yang Maha Satu, Allah SWT... aku redha dengan ujian-ujian yang aku tempuhi ini.. Dalam kehidupan ni, ada pasang surutnya kan.. inikan lidah lagi tergigit, apa pulak suami isteri...(ada kaitan ke?) tapi xpe la, aku bersyukur kerana Allah memberikan dia kepada aku.. rumahtangga yang terbina akan sentiasa teguh berdiri dengan kilauan-kilauan permata yang menyinarinya.. InsyaAllah..

Hmm.. esok cuti, eh..acually, bukan esok dah.. dah masuk harinye daa.. Hari Malaysia... sok nak wat preparation untuk jamuan on sunday nanti.. sok gak, nak g umah Pakcik Jasri.. dia adalah BFF arwah abah.. pada kami adik bradik, pakcik jasri & family adalah seperti family kami sendiri.. pakcik Jasri baik sangat dengan arwah abah.. setahu aku, pakcik Jasri ni dulu nye keja sama2 dengan arwah abah di Telekom.. hmm.. bila sebut pasal arwah abah, aku trasa sebak.. aku sangat2 merindui arwah.. semoga rohnya tenang di sana.. amin..

okeyla, InsyaAllah akan bersambung lagi.. siang nanti.. bye uol..

No comments:

Post a Comment

Labels