Shafiq & Rahayu

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

My Iman Shafiyah

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Aishah Sofia

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Saturday 10 September 2011

OPERASI HARI INI

Assalamualaikum semua.. what's up.. hehe..

Apa korang2 semua buat hari ni? weekand maa... aku buat masa sekarang ni dok dalam bilik kat umah ni sambil2 baru pas menidurkan IMAN ni, aku pon mengupdatekan blog aku ni... Abah IMAN kemana? haa.. dia ada program jabatan.. jadi urusetia untuk kejohanan futsal.. perlawanan berlansung di Bangi.. 

Hari ni aku ada menerima 2 jemputan MAJLIS RUMAH TERBUKA sempena HARI RAYA AIDILFITRI ni la.. kalu ikutkan hari ni jugak ada RUMAH TERBUKA @ HARI KELUARGA untuk family PakCik DIn.. family2 dari Kelantan pon turut ada sama.. aku & family xdapat join sebab dah ada mcm2 hal lain, tapi aritu aku dah pergi beraya di rumah Pakcik Din.. 

Hari ni mula2 nya aku akan ke RUmah Terbuka Ketua Cawangan Perhubungan Masyarakat (KC CPM) aku ler.. umah dia di area2 putrajaya ni gak la.. aku xtau umah tuan aku tu kat mana, jap lagi meraban2 la aku mencari arah tuju... hehe... destinasi berikutnya akan ke Negeri Sembilan.. ke kampung Jipoi..(ye kot, kalu salah jangan mare ye JS) JS@ Ikin plak wat rumah terbuka.. InsyaAllah, kalu xda aral melintang, aku akan sampai la ye.. okeylah, nanti aku upload gambar2 masa g openhouse tu ek.. 

Sekarang ni aku nak kemas2 barang sementara IMAN tito ni, tadi basuh baju..nak g jemur sat.. pastu nak siapkan baju2 abang untuk g openhouse nanti... okeyla, c u soon.. bye!

No comments:

Post a Comment

Labels