Shafiq & Rahayu

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

My Iman Shafiyah

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Aishah Sofia

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Monday 10 December 2012

~Pantangku~

Jom, aku nak share kisah aku berpantang ni..hehe
untuk kali ni, aku dah ambil keputusan untuk berpantang di rumah aku sendiri.. 
bukan kerana apa, aku tak nak menyusahkan kedua-dua keluarga aku ni.
biarlah aku menjaga diri aku sendiri.. Xpe la, Mr. Suami ada bersama aku kan, dia banyak menolong 
aku sepanjang minggu awal aku berpantang..

Tapi sebelum aku bersalin, aku dah awal-awal g cari Buku Resepi untuk wanita berpantang.. hehe
nak memudahkan Mr.Suami masak menu pantang ni..hehe

Inilah bukunye.. hehe.. aku beli dekat MPH Alamanda

Semua menu untuk aku makan masa berpantang, Mr.Suami ikut buku resepi ni.. 
Aku sangat-sangat berterima kasih kpd Mr.Suami sebab sedaya-upaya menjaga aku.. Terima kasih kerana menyayangi diri ini.. 

Aku sangat respect Mr.Suami dalam menguruskan aku dan baby masa awal aku berpantang, yelah.. dia sendiri yang mandikan baby.. al-maklumlah..berpantang sendri kan.. orang tua xda, so semua kena buat sendiri la.. kan bagus tu, untuk pengalaman sendiri..



Tq Mr.Suami.. Entry akan bersambung lagi nanti k!

No comments:

Post a Comment

Labels