Shafiq & Rahayu

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

My Iman Shafiyah

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Aishah Sofia

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Friday 14 December 2012

Aktiviti Masa Lapang ~ Baking Cakes ~

Hye.. Hari ni mungkin dapur bakery aku xberasap kot.hehe
dok fikir2 cm nak rest dari buat kek
sebabnya semalam aku dah buat blueberry cheese cake..hehe
actually, awal2 pagi tadi dah siapkan doh untuk donat... 
ingat nak goreng petang ni la..hehe


seronok tau buat aktiviti camni, biarpun duduk umah bersama anak kecik
masih boleh buat something yang menarik dan yang paling utamanya 
kenalah ada minat dan rajin sikit arr..hehe..
semua yang aku buat sambil2 je.. mcm update blog ni la..
bile sempat aku update.. kalu x sempat
contohnye bila c kecik tu dok nak merap je, xjdik kejalah jwpnye..hehe
apa pon aku xbt masa tu..hehe

oklah, aku saja nak share antara yang aku dah buat sepanjang ni..
nanti kalu dh xpert leh ar terima tempahan..hahaha
gurau2 je..

Kentang putar homemade ni aku buat special untuk anak kesayanganku.. Iman.. suke tgk dia makan.. 

Homemade by me jgk.. cume xbrapa menjadi kat kerak tu.. akan terus berusaha untuk bagi jadi.. :P

Chocolate Cake ni pon homemade by me jgk.. 

Antara menu2 yg aku dah buat...
~td ada member aku tanya, mana aku beli buku resepi ni.. opss..~

Oklah, nanti akan continue lagi.. c ya'



No comments:

Post a Comment

Labels