Shafiq & Rahayu

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

My Iman Shafiyah

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Aishah Sofia

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Monday 24 October 2011

Hujung Minggu yang BEST Giler !!!

Assalamualaikum n hye uol..

watpe? mesti masing2 sedang memBusykan diri bekerja dengan tekunnya.. bagus-bagus.. 

aku hari ni datang dengan semangat yang baru, aku dah tak nak fikirkan dah benda yang lepas-lepas.. sebabnya semua tu banyak bagi efect kat diri aku.. aku stress.. tertekan dan semuanya la.. dengan plak kesihatan yang tak baik ni, banyak benda leh jadi.. tapi, semua ni dugaan kepada aku. Dan aku bersyukur ke hadrat Allah SWT..

weekand yang baru berlalu ni, aku g luangkan masa dengan family aku.. kitaorg mula2 nya g The Mines Shopping Centre, Seri Kembangan.. kat sana, naik Wawa Splash.. round tasik the mines tu.. 1st time naik.. hehe.. syok gak.. 

ni gambar2 masa aktiviti kat The Mines..**yg aku copy from facebook adik aku..hehe

pose atas wawa splash boat dah ni.. 


my Kak Long (black blouse) with my Mama (blue blouse)

my Anak buah - Muhammad Raziq with Cik Long nyee...


Ganas pose adik bongsu aku ni - Kiki

ni plak entah gaya apa adik aku yg sorang ni - Eone

HUhuuu.. kepenatan, dahaga ye anak Ibu ni..

ni gaya Jurugambar vs model.. ke? hehe - Hanyz

dah penat round lake tu, makan ler apa lagi.. KR.. nyum..nyumm

Ahli2 rombongan cik Kiah (yang kebetulan nama Mama aku - Rokiah) hehe

Haa.. tu semua baru gambar 1st destinasi - The Mines.. belum masuk ke destinasi yang ke-2 tau.. and also yang ke-3.. nak continue kat cni ke, aku wat post baru? hmm.. xpe la, aku masuk kat post baru la.. kalu panjang sangat kat cni, leceh plak kn.. 

ok uol.. to be continue ye!!!

No comments:

Post a Comment

Labels