Shafiq & Rahayu

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

My Iman Shafiyah

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Aishah Sofia

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Wednesday 5 October 2011

Eh, lamanyeee...

Assalamualaikum...

Hmm... dah beberapa hari aku tidak mengupdatekan blog ku ini.. hari-hari yang busy lah katanyee... mulanya balik kampung, hantar Iman. pastu bergerak ke Perak untuk perasmian pejabat SPRM Negeri Perak.. menyanyi koir... uhuhuu... (pahit / manis... ) sabar je la... nak wat camana kan...

balik je dari perak, terus shoot ke Muar, nak menjemput puteri kesayanganku yang sangat2 aku rindu.. huhuu... bile tengok je dia, Ya Allah aku trasa nak terbang je kat dia...

"Eh, dah laju la Iman jalan... :) suke tengok.." dia pon semakin suke berjalan sambil membebel2.. hahaha... skrg ni favourite dia dok tgok aquarium besau hak abahnye bru buat tu.. nanti aku amik gambar aquarium tu eh.. pastu nanti aku upload ok.. jeng..jeng..jeng...

okeylah, nanti kite sambung lagi eh... bye!

No comments:

Post a Comment

Labels