Shafiq & Rahayu

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

My Iman Shafiyah

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Aishah Sofia

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Tuesday 18 October 2011

Apa yang berlaku semuanya ada hikmah disebalik kejadian..

Assalamualaikum wbt.. hye semua..

dah lama sangat tak update blog ni, busy la.. asyik keluar je..huhuu.. nak  buat camana kan.. hmm.. sabor je lah...

past few days ni, mcm2 benda jadi.. aku camana? aku terima je la seadanya.. kalu nak ikutkan hati semuanya xbest tapi aku kena redha segalanya.. sebab yang buruk tu semuanya datang dari aku sendiri dan yang baik tu sudah tentu dari Allah SWT..

hmm.. malam ni InsyaAllah, kalu ada kelapangan aku update lagik eh..

bye uol, take care!

No comments:

Post a Comment

Labels