Shafiq & Rahayu

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

My Iman Shafiyah

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Aishah Sofia

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Monday 7 May 2012

Mood semasa... :)

Assalamualaikum dan Morning!!


dah lama betul aku xupdate blog ni, sangat lama..
knapa ek? busy? bosan? malas?
ntahlah.. mcm2 benda jdik..
dan semua ni melibatkan mood aku..hehe

sekarang mood aku?
while aku menaip dkat blog ni aku sedang memakai earphone..


so, aku xtrasa terganggu dan marah.. hehe
pelik sngat dah perangai aku semenjak dua menjak ni
bukan sebab apa, malas nak rasa terganggu..
kalu x, stress.. huh!


jgn sampai tahap kemarahan aku bertukar dr kemarahan baby ni kepada 
sang rimau yg memang power!
dont u dare!!!


malas nak citer banyak pasal bnda2 yg boleh membunuh mood baik aku 
sebab xda gunanye..
lgpun aku xsuke nak amik tau hal org pon..
"adaakukesah"
lgpun, aku bkn kaki buli @ kaki menyakitkan org..



aku suka wat hal aku sndiri..cume satu, jgn usik aku!
hehe

~silent is better~
hmm... banyak sangat benda aku nak kongsi sebab
dah lama sngat tak appear kat blog aku ni
tapi akan continue nanti

dont worry, after this aku akan merajinkan diri aku untuk
menaip dan berstory dkat blog aku ni..
banyak story ni..
xsabar nak kongsi...


asalkan korang2 jgn tdo sudah la bile baca stiap entry aku..
hehe


kalu entry aku memboringkan, korang2
leh la komen kat aku eh..
aku akan cube xmemboringkan korang..
tp xtau la kalu mmg aku ni dah mmg memboringkan..

okeylah, to be continue next k!
bye!!


No comments:

Post a Comment

Labels