Shafiq & Rahayu

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

My Iman Shafiyah

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Aishah Sofia

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Tuesday 15 May 2012

citer2 disekelilingku

Assalamualaikum
hye.. amik masa sikit nak update blog
write new entry...ewah..hehe
sebelum klur g Effective English Comunication Skills dekat 
Akademi Pencegahan Rasuah Malaysia (MACA)

story benda simple2 yg berlaku disekeliling aku je la
pasal apa? 
of course la pasal anak dan suami kesayanganku..hehe
semua pasal aktiviti diaorg weekand lepas arr..
boleh la kn..
Layan jelah beb..

~ni lah gayanye bila tibe time dia nak bergaya, layankan aje~
Weekand yang lepas, xda watpe pon dkat umah..
cume melayan suami aku yg dah lama xmain ps2 dia
main gitar hero..
layan beb..tapi aku xterror la, aku main stage easy je pon..ahahaha..

~bile abah main game, iman pegang joystick (btul ke namanye tu? hehe)

~xpandang ibu kat blakang dah~

~anak ibu pandai ke main ni? ke abah bg pegang je..hehe~

~inilah dia bendanye.. gitar hero~
Bersempena dengan Hari Ibu kan, biar jelah
layankan aje..
petang tu, aku masak bihun goreng je 
bawak balik umah mama di Pantai Dalam
untuk celebrate bersama2 dengan adik beradik aku yang lain

~puas main game, iman ajak ibu main ball plak.. ball bru beli..huhuu~


saja je aku selitkan gambar2 mainan dan buku iman ni
bosan lak..xda idea nak taip pe..
sebabnye xberapa tenang kat cni..

oklah, aku nak siap2 nak g kelas..
to be continue eh.. mcm biasalah..
dont forget to read my entry yg xbrapa best ni..
kot2 korang boring..hehe



No comments:

Post a Comment

Labels