Shafiq & Rahayu

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

My Iman Shafiyah

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Aishah Sofia

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Monday 16 January 2012

Semoga Iman Cepat Sembuh


Assalamualaikum

Ada nak kongsi satu citer hari ni
pasal apa?
Pasal Iman yang tengah demam panas ni
cian sngat tengok dia
sedih.. pilu..
(mmg naluri ibu camtu kot)

Iman start demam ari sabtu aritu
pas balik dari kenduri kawen member aku dekat Masjid Tanah
maybe sebab cuaca yang panas kn

pose iman masa dekat kenduri tu

masa otw balik tu iman dah start xsedap badan
dia muntah-muntah
masa tu terasa jauh sangat nak sampai putrajaya
huhu
balik umah tu aku terus bagi ubat demam kat iman
dan malam tu jugak aku start jelun iman

tinggi gak temp. badan iman masa ni

aku terus jelun balik badan iman..
lpas tu dia tido je
badan dia lemah je..
msa tu aku xbawak iman g klinik lagi sebab 
abah iman xda, kena duty

tapi malam tu iman getting worst
aku sangat-sangat risau dan takut
xpe la, abah xda, ibu je la bawak iman g klinik eh..

keadaan iman malam tadi

panas sangat badan dia
aku terus bawak iman g klinik
d Presint 9
Klinik Lita Alis
sesampainya di klinik, nasib baik xkena tunggu lama
terus doktor panggil masuk dalam

bile doktor check temprture iman, dia terus suruh letakkan iman atas katil
sebab dia nak masukkan ubat demam ikut bontot
sebab badan iman panas sangat..

keadaan iman pagi ni after makan ubat

get well soon ye
and at 11 o'clock tadi
time for iman makan ubat
(iman takut makan ubat-susah nak bagi dia makan ubat-tp kena paksa juga
kalu tidak susah nak recover dr demam ni)

and now, dia dah bangun dari tido
and she is smiling at me 
after she saw me using my ladtop
hehe

and now, she just right behind me
trying to type
haha

Ya Allah, berikanlah kesihatan yang baik kepada iman

ibu miss her smile

u're my everthing sayang.. get well ok..
hmm..
sekarang aku sangat-sangat berharap
demam iman kebah
aku sedang menjaga iman sebaik mungkin

but, dia still xda selera nak makan
minum susu pon sikit je
she need to get something to eat
semua tu utk tenaga dia

Semoga Iman cepat sembuh ye
Ibu Sayang Iman

okeylah, to be continue k
doakan iman cepat sembuh ye uol
thanks

bye!
take care!



No comments:

Post a Comment

Labels