Shafiq & Rahayu

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

My Iman Shafiyah

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Aishah Sofia

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Tuesday 3 January 2012

~Ombak Rindu Vs Blog Budu~

Assalamualaikum

Hot kan tajuk pagi ni
Ombak Rindu VS Blog Budu
hahaha

semua ni sebab fanomena movie yang terbaru ler,
Ombak rindu katanya..


aku xsempat tengok movie ni kat wayang pon
ada je hal..
tapi aku dah tengok ikut Astro 1st
hehe

mmg sedih giler ek..
dan macam biasalah aku ni, ratu air mata kan..hahaha
tangkap leleh arr!

**citer pasal ombak rindu
adik bongsu aku (Rifqi aka Kiki)
ada story pasal mama aku tengok citer ombak rindu
yg diuploadkan oleh kakaknya iaitu adik aku gak (Raihanah Hanis aka Hanis) http://raihanahhanis.blogspot.com/
 dekat Youtube

ikut story kiki ni
citer tu bru start 15 minit, mama dah nangis.. huhuu
pastu mama dok berulang g dapur je
(coverline kot)
tp mama mmg sensitif, dia mmg mudah nangis
mgkin sbb tu aku jd camtu gak
huhuu

dalam punye story ombak rindu
kiki pon start suruh baca blog aku 
katanya xyah bli n free je bile baca... ahahaha (hampeh tul)
than, my sister (Rahiel aka Kak Long) 
pon menambah
itu bukan ombak rindu tapi Blog Budu..
hahhaha

Budu Oh Budu

aku dah tergelak-gelak baca
mcm hampeh!
blog budu pon blog budulah


Terliur x?

janji bile letak cili api, bawang merah, perah limau nipis
terangkatttt wooo...
hahaha
nak tambah sedap, makan la dengan nasi putih (panas2) 
dengan ikan goreng pon jadi lah..
dah mmg BEST !!
hehe

satu lagi nak bagitau korang
Kepada sapa2 yang belum pernah makan budu ni
jangan risau ye
sebab
muka korang tak kan jadi camni..
hehe


okeylah..
Blog Budu akan continue lagi ye
take care uol !
bye!


No comments:

Post a Comment

Labels