Shafiq & Rahayu

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

My Iman Shafiyah

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Aishah Sofia

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Tuesday 21 February 2012

Alhamdulillah.. Syukur di atas rezeki ini

uNTUK entry yg the latest lepas dah lama xupdate
adalah pasal story ni

rezeki yg Allah dah berikan kepada kami sekeluarga
Alhamdulillah
InsyaAllah, coming on October 2012

ramai yg dah start bertanya-tanya dekat aku
pasalnya 1st status aku
pasal test yang aku amik
sorry la sebab aku rs masih awal utk aku
umumkan..
yelah, awal lgi usianya

dan pada pagi td
me n my husband g klinik n check
Alhamdulillah
dan mmg masih baru lagi usianya
almost 5 weeks.. meaning sebulan lebih la..

InsyaAllah, doakan kesihatan aku ye
mule-mule xcited
tp ni dah start alahan..
agak teruk gak, tapi tu semua bkn penghalang
aku kna kuat
banyak keja nak buat..
InsyaAllah, demi rezeki yang halal...
amin

okeylah, story will b continue eh..



No comments:

Post a Comment

Labels