Shafiq & Rahayu

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

My Iman Shafiyah

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Aishah Sofia

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Wednesday 9 November 2011

Aidiladha

Assalamualaikum wbt.. hye uol,

such a long time aku tak mengupdatekan blog aku ni.. bukan malas, tapi tak ada masa yang sesuai macam dulu.. ada je keja luar, awal minggu aritu ke ipoh, perak sebab ada court kes.. balik-balik plak dah Hari Raya Aidiladha.. raya ni xbalik kampung pon.. kite org raya kat Pantai Dalam.. 

Simple je celebration raya kali ni sebab kami tak kemana-mana.. pas sembahyang raya, kami balik ke Pantai Dalam, sebelum sampai rumah.. kami singgah ke Pusara Arwah Abah di Tanah Perkuburan Pantai Hillpark.. kali pertama bawak Iman bersama. Aku nak iman tau dimana kubur arwah tok abah dia.. biarpun iman tidak berkesempatan mengenali arwah abah, tapi aku akan sentiasa menceritakan hal-hal berkaitan dengan arwah abah supaya iman juga kasih kepada arwah... arwah sangat istimewa... Al-Fatihah...

Hmm... aku uploadkan gambar2 masa raya Haji (aidiladha) aritu.. (**Tq to Iwan & Anis ye.. hehe) uol semua enjoy!!



anak abah

xda keja.. hehe

nape syg ibu ni??

raziq n tokma

me!

kanak2 riang.. hehe

my forever

gaya pelik dr my husband.. hehe

kak long n iwan.. model kek.. 

wan with raziq.. 

what else to do?

budak comei aka Muhammad Raziq

Uncle Wan ajar raziq wat pose pelik2.. hehe

juadah di hari raya

my sis with my uncle..

apa yang Iman tengok ni?

okeylah, InsyaAllah next post akan coming soon..  take care uol !!

bye!!!


No comments:

Post a Comment

Labels